elleslife

Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Elle Knutsson - 1 maj 2016 19:00

Godkväll, asså idag är det en sån här jobbig dag. För jag tänker alltid på söndagar att jag måste skriva inlägg. Men det är inte så himla kul och sitta och skriva 4 inlägg. Man tappar liksom intresset för att blogga. Istället bloggar jag en gång om dagen alltså dagen inlägget kommer ut. Det kanske inte kommer inlägg på måndag eller tisdag eller onsdag. För att det är bara de dagar vi går i skolan denna veckan och då vill jag fokusera mycket på skolan. Men jaja. Idag vaknade jag som vanligt. Jag gick upp och åt frukost. Sen frågade min kompis Linnea mig om det gick att va. Då va vi från 11:30 till 15:45. I hade verkligen jätteroligt. Det var soligt idag så vi var ute väldigt mycket. Sen kom jag hem och skulle nästan duscha direkt. Efter duscningen var klar kollade jag på youtube. Sen skulle vi äta. Vi åt makaroner och korv. Sen spelade jag Msp tills nu. Nu är klockan 18:50 så detta inlägg blir nästan upplagt direkt. Men ja nu ska jag väl kanske skriva ett inlägg till. Men sen ska jag kasnke äta en frukt innan jag lägger mig. Men hoppas verkligen nu att ni gillade detta inlägg så hörs vi.






Byeeee!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards