elleslife

Direktlänk till inlägg 2 mars 2016

Mobbnig - det måste få ett slut!

Av Elle Knutsson - 2 mars 2016 16:00

Hej!

Mår ni bra. Det gör jag. Det finns ett ord som kallas mobbning. När man pratar om det finns det massor av frågor. Men vad är mobbnig. Är det att säger dumma saker eller att man slår på en person? Folk slnger ibland bara ut ordet mobbnig utan att veta vad det betyder! Mobbning är när man blir slagen, folk säger dumma saker till en, folk skrattar när man går förbi, dem tar saker från en och allt detta gör dem mot en konstant. Varje dag. Det är måste få ett stopp. Till er som mobbar: Hur tänker ni? Varför gör ni som ni gör? Hur hade det kännts ifall det hände dig? Om just du mobbar svara på alla dema frågor i en kommentar. Och om ni mobbar, SLUTA säger jag bara. Det finns folk som tar livet av sig för demblir mobbade. Dem som blr mobbade har kasnke det svårt hemma. Dem har kanske inte tillräkligt med mat. Tänk å detta innan du säger nåt dumt.

 

 

 

 

 

Hejdå!!!!!!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle Knutsson - 2 maj 2016 20:00

Karina sa att hon skulle vara i Italien i en månad till. Det blev värre och värre i skolan. Efter den långa tiden mamman hade varit borta kom hon äntligen. Hon bestämmde sig att berätta imorgon efter skolan. Efter den skoldagen så berättade hon hur d...

Av Elle Knutsson - 1 maj 2016 19:00

Godkväll, asså idag är det en sån här jobbig dag. För jag tänker alltid på söndagar att jag måste skriva inlägg. Men det är inte så himla kul och sitta och skriva 4 inlägg. Man tappar liksom intresset för att blogga. Istället bloggar jag en gång om d...

Av Elle Knutsson - 30 april 2016 19:00

Godkväll, idag tänkte jag göra en till sån här att jag tipsar om youtubers. Jag vet inte ifall ni kommer ihåg förra inlägget om detta. Men jag tänkte göra en till idag. Jag kommer tipsa om två youtubers.        Yumi och Tomu: Deras kanal är s...

Av Elle Knutsson - 28 april 2016 19:00

Dagarna gick, det fortsatte bara att mobba. En av killarna hoppade ur mobbargruppen. Det var Kalle. Kalle ville bli vän med Wille och inte vara taskig mot Jennifer. De började kalla Jennifer för fula saker. Inte så grova men taskuga ändå. De kallar h...

Av Elle Knutsson - 27 april 2016 19:00

Helt plötsligt lämnade hennes bästis Sara henne. De bråkade om vem som skulle vara sångare i skolmusikalen. Till sist skrek Sara och gick. Sara var populärast i klassen. Alla ville vara med henne. Jennifer visste inte varför hon var så populär. Om ma...

Ovido - Quiz & Flashcards