elleslife

Direktlänk till inlägg 12 april 2016

Bara en fråga🤓

Av Elle Knutsson - 12 april 2016 07:30

Hejsan! Asså jag har tänkt mycket på en sak. Jag vill minska mitt godisätande. Asså jag äter mycket godis men jag vill minska det (Jag äter bara på helger). Så min fråga är ifall ni vet något som man kan äta om man är sötsugen. Jag är inte vegetarian eller vegan så bomba med förslag. Jag ville bara ge er en updaterad litet inlägg. Jag har ju inte upd så mycket på senaste tiden det är för att jag har haft mycket med skolan och dansen. Jag har en träning imorgon, en på torsdag, en på lördag och på söndag är det dansuppvisning i Hässleholm. Jag kommer göra ett inlägg som just handlar om dansupp visnignen. Hade en bra dag.

 

 

 

 

 

Massa kramar och pussar från mig🤗❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle Knutsson - 2 maj 2016 20:00

Karina sa att hon skulle vara i Italien i en månad till. Det blev värre och värre i skolan. Efter den långa tiden mamman hade varit borta kom hon äntligen. Hon bestämmde sig att berätta imorgon efter skolan. Efter den skoldagen så berättade hon hur d...

Av Elle Knutsson - 1 maj 2016 19:00

Godkväll, asså idag är det en sån här jobbig dag. För jag tänker alltid på söndagar att jag måste skriva inlägg. Men det är inte så himla kul och sitta och skriva 4 inlägg. Man tappar liksom intresset för att blogga. Istället bloggar jag en gång om d...

Av Elle Knutsson - 30 april 2016 19:00

Godkväll, idag tänkte jag göra en till sån här att jag tipsar om youtubers. Jag vet inte ifall ni kommer ihåg förra inlägget om detta. Men jag tänkte göra en till idag. Jag kommer tipsa om två youtubers.        Yumi och Tomu: Deras kanal är s...

Av Elle Knutsson - 28 april 2016 19:00

Dagarna gick, det fortsatte bara att mobba. En av killarna hoppade ur mobbargruppen. Det var Kalle. Kalle ville bli vän med Wille och inte vara taskig mot Jennifer. De började kalla Jennifer för fula saker. Inte så grova men taskuga ändå. De kallar h...

Av Elle Knutsson - 27 april 2016 19:00

Helt plötsligt lämnade hennes bästis Sara henne. De bråkade om vem som skulle vara sångare i skolmusikalen. Till sist skrek Sara och gick. Sara var populärast i klassen. Alla ville vara med henne. Jennifer visste inte varför hon var så populär. Om ma...

Ovido - Quiz & Flashcards