elleslife

Alla inlägg under september 2015

Av Elle Knutsson - 14 september 2015 07:30

Hejsan! Idag ska jag till skolan igen. Asså jag älskar skolan. Bara för att vi har så roliga ämnen. Okej jag gillar inte biologi, no, so. Fast dem andra ämnena älskar jag speciellt matte. Asså jag älskar, älskar, älskar, älskar matte. Kan inte beskriva det. Men det tråkiga med denna dagen är gympan. Jag tycker gympa är jätte kul men idag ska vi ha utegympa och det ska kanske regna. Asså jag längtar inte till gympan idag. Men jag hoppas att ni gillade detta lilla inlägget så höra vi i nästa.

 

 

 

 

 

 

Hejdå  

Av Elle Knutsson - 6 september 2015 19:30

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering. Asså jag har ingenting att blogga om. Men nu så har jag bästellt ett skal från www.miniinthebox.com. Det var små marchmallows med små söta ögon på. Om ni går in på sidan och söker på coco fun så hittar ni skalet. Det kostade 65 kr plus en skreen-penna. Skalet är ett plånboks-skal. Det står att det kommer inom 10 till 20 arbetsdagar. Så ungefär två veckor. Detta var ett inlägg som jag bara ville göra för att jag inte hade något att göra och för att jag inte har uppdaterat på länge. 






Hejdå!!!!!!!!!!!11

Ovido - Quiz & Flashcards