elleslife

Alla inlägg under november 2015

Av Elle Knutsson - 30 november 2015 14:15

Hejsan! 

 

Idag tänkte jag prata om mina produkter inte visa de

 

(iallafall inte mina bilder). Jag har några produkter 

 

som testas på djur. Men jag använder inte dem 

 

vardagligt typ bara en två gånger i månaden. Den

 

första produkten är en concealer från Max Factor.

 

 

Så ser den ut. Som sagt jag använder den bara 1 eller

 

2 gånger i månaden. Jag tycker att den passar bra till 

 

att täcka finnar och sånt men den blir mer orange 

 

under ögonen. Denna produkt får 3,5/5 procent. 

 

Nästa är ett läppbalsam.

 

 

Det kommer från märket HURRAW som är ett

 

hälsosamt märke. Det är bara bra ingridienser i 

 

läppbalsamet. Det luktar gott och gör gott. Om dina 

 

läppar är torra tar du på lite läppbalsam sen blir

 

dem bättre. Denna produkt får 5/5 produkter. 

 

Hejdå!!!!!!!!!!!!  


Av Elle Knutsson - 1 november 2015 12:00

Hej!!!

Idag ska jag redovisa eller vad man säger mina åsikter om MAC som ni ser i titeln.

För det första vill jag berätta en grej. Det är så här att MAC testar sina produkter på stackars djur. Och då tänker ni säkert Sminkar dom djuren? Det vet jag tyvärr inte om dem gör. Jag fattar inte hur man testar på djur. Och jag vet att det har varit mycket om att MAC inte testar på djur och mycket av sanningen. Men min åsikt är bara att tänk om man skulle vara djuret själv och bli plågad. Jag har bara hört Therese Lidgren säga att det är väldigt dåligt och tragiskt. För att Therese är typ min förebild. Så jag tar typ hennes parti. Om ni också tycker att det är hemskt och tragiskt att MAC testar på djur kan ni gärna kommentera oc gilla inlägget☺

 

 

 

Hejdå!☺☻

 

Ovido - Quiz & Flashcards