elleslife

Alla inlägg under juli 2015

Av Elle Knutsson - 29 juli 2015 19:15

Hejsan! Idag ska jag visa er mina läpprodukter.  Så vi sätter igång.

1.      Lip tint från H&M

2.     Lipgloss från H&M'

3.     Lip Balm från Lumene

4.     Läppstift från Mix Huset

5.      Lip balm som man kan köpa på H&M

6.       Lip syrup från H&M

7.        Peach kiss babylips från maybelline new york

 

 

 

 

 

Detta var allt för detta inlägget så vi hörs hejdå!

Av Elle Knutsson - 28 juli 2015 16:15

Hejsan! Idag ska jag rekomendera godis så vi sätter igång. 

1. Sockrade jordgubbar

2. Bubs

3. Snickers

4. Japp

5. Tefat

Av Elle Knutsson - 27 juli 2015 18:30

Hejsan! Idag ska jag ge er tips på spel. Det är inte så många men det kvittar. Så vi kör.

1. Kik för att du kan chatta med dina vänner gratis men det behöver internet.

2. Mcdonalds-appen för att om du tillexempel är sugen på smoothie kan du kolla fall det är ett erbjudande och då får du sakerna billigare.

3. Subway Surfers för att om du har tråkigt när du åker på semester.

4. Pic collage för att du kan göra fina och roliga collage med dina vänner.

5. Jelly splash för att det är så himla kul bara.

6. Snapchat om du inte har kik så kan du ha snapchat och skicka roliga videos och bilder.

7. Instagram jag vet igentligen varför jag rekomenderar detta för asså jag vet inte vad jag ska skriva om det men det är jättekul.

8. Om du gillar djur och du vill bli bonde så rekomenderar jag Hay Day!

 

 

 

 

 

Det var allt för mig idag och hoppas ni får en bra kväll hejdå!!!!!!!!!!!!

Av Elle Knutsson - 26 juli 2015 20:15

Godkväll mina fina läsare  

Idag ska jag tipsa er om 10 låtar. Det kommer bli lite tips nu i några inlägg. Jag tänker att vi sätter igång!

1. Lean On - Major Lazer

2. Shots & squats - Vigiland

3. Lush Life - Zara Larsson

4. Du swipa höger - Emil Berg

5. Fan va bra - Jakob Karlberg

6. Saxofuckingfon - Samir och Victor

7. Next to me - Otto Knows 

8. Peanut butter jelly - Galantis

9. Ta mig tillbaka - Darin

10. Shut up and dance - Walk the moon

 

 

 

 

 

Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!

Av Elle Knutsson - 25 juli 2015 11:30

Hejsan! Idag när jag loggade in på Star Stable så märkte jag något konstigt. Allt stog på ENGELSKA. Jag vet inte ifall det är onsdagsuppdateringen eller ifall det har blivit fel på något vis. Om du vet vad det är eller vad du tror så hade jag blivit glad ifall du skrev det i en kommentar!

 

 

 

 

 

 

 

Hejdå  

Av Elle Knutsson - 20 juli 2015 09:30

Godmorgon! Klockan 10:00 idag ska jag hoppa på tåget och åka till Malmö. Nu undrar ni säkert varför åker ni till malmö? Jo, för att om ni har varit inne på sidan happycandy.se vet ni ju att dem säljer usa godis. I Malmö så finns det den affären. Så vi ska köpa lite godis där. Och jag och min syster Celine kanske ska testa det i en video på hennes Videofy. Nu har jag bråttom så hejdå!

Av Elle Knutsson - 18 juli 2015 08:30

Hejsan! Nu ska jag göra en liten frågestund så vi börjar!

 

1. Vilken mobil har du? Iphone 4s

 

2. Vilken är din favvolåt? Lean on

 

3. Favvorätt? Tacos

 

4. Vad heter du på Instagram? Elle_0588

 

5. Vilken är din favvoparfym? Vet inte

 

6. Hur många kuddar sover du på? Två

 

7. Har du en spargris? Ja, fast jag har en sparko!

 

8. Cola eller Fanta? Cola

 

9. Är du vegetarian eller vegan? Nej, inget av det

 

 

 

 

Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Elle Knutsson - 17 juli 2015 19:53

Hej  

Har ni saknat mig? Jaja, det var längesedan jag bloggade senast så jag får väl försöka blogga lite mer nu. Idag fick jag en Iphone 4s, så jag blev verkligen glad    I nästa inlägg kommer det lite frågor. Det är inte ni som har ställt dom men jag har liksom skrivit upp dom. Detta inlägget blev väldigt kort för jag vill bara säga att jag är tillbaka. Så detta är allt för detta inlägget!







Hejdå  

Ovido - Quiz & Flashcards