elleslife

Alla inlägg under mars 2015

Av Elle Knutsson - 15 mars 2015 17:30

Hej! Asså när jag gick in på bloggen idag så stog där ''Du har fått en ny kommentar''. Men som tur var hade den personen rätt. Här kommer bilden utan svart-ansikte.

 

Tror det var rätt bild. Men vinnaren var Sara. Stort grattis till dig Sara. Ha en bra vecka så hörs vi, bye♥

 

 

 

 

 

 

 

PS:DET JAG GJORDE I ONSDAGS VAR ATT VARA PÅ MAX OCH KÖPA BLOMMER.

Av Elle Knutsson - 11 mars 2015 09:00

Hej! Idag ska jag börja med Gissa bloggerskan #5. Jag vet att bilden avslöjar lite vem det är. Men här kommer bilden.

 

Vem tror du det är? Ni vet att ni ska skriva vad ni tror i kommentars-fältet. Jag vet inte när vinnaren kommer utses men det blir denna veckan iallafall. Nu går vi över till studiedagen. Idag är det faktiskt studiedag och vi ska åka till Max. Jag vet inte ifall vi kommer vara inne på stan men det får ni veta i mitt andra inlägg som jag kanske lägger upp idag. Ja vad ska man mer säga.

 

 

 

 

 

 

HeJdÅ!

Av Elle Knutsson - 10 mars 2015 17:00

Idag ska jag göra en TMI-Tag. Det går ut på att man ska svara på frågor. Jag ska svara på 10 frågor.

1. Favorit låt? Just nu gillar jag Sting av Erik Saade och Ganjaman av Alfons.

2. Favorit mat? Det är väldigt olika men en av dem är tacos.

3. Vad heter du på Instagram? Elle2005bast heter jag på Instagram.'

4. Vad har du på dig? En vit tröja där det står I Love ... från Name It och byxor som jag inte vet var dom kommer ifrån.

5. Favorit Ämne i skolan? Matte, so/no och Svenska.

6. Piercing? Nej.

7. Tatueringar? Nej.

8. Hur lång är du? 1.39 eller 1.40 mätte mig för länge sedan.

9. Hur gammal är du? Jag är nio år men fyller tio den 9 december 2015.

10. Hur långt tid tar det för dig att duscha? 15 till 20 minuter.

 

Jag hoppas att ni gillade detta inlägget så hörs vi, Hejdå♥♥♥♥♥

Av Elle Knutsson - 8 mars 2015 10:30

Hej! Om ni vill veta varför jag inte har bloggat på länge så ska du läsa vidare. Jag har ju liksom inget att blogga om för ni skriver inte förslag! Så om ni vill att jag ska göra något så får ni skriva det i kommentarerna. Men nu går vi över till Melodifestivalen! Igår var det ju Andra Chansen. PS:Jag ringde eller messade aldrig bara hejade. Dom som gick vidare hejade jag faktiskt på alltså röstade jag på Samir & Viktor, Hasse Andersson, Linus Svening och Dinah Nah. Jag hoppas att ni gillade inlägget så hörs vi!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards