elleslife

Alla inlägg under januari 2015

Av Elle Knutsson - 27 januari 2015 07:41

Godmorgon alla följare. Skolan börjar 8:15 så det är lite stresigt. Därför kommer det kanske några stavfel. Jag vill att ni ska gilla alla mina bilder på bloggen. Och fråga gärna vän på mig på msp och ge mig autos, så blir jag jätteglad. 

Det var bara det jag ville säga. Så jag hoppas att ni har en bra dag så hörs vi, HeJdÅ.

Av Elle Knutsson - 26 januari 2015 19:02

Nu ska det utses en vinnare. Vinnaren har en blogg som heter beautyandmakeup.bloggplatsen.se. Det är såklart min syrra Celine. Det var Therese Lindgren. Här är bilden utan svart-ansikte.

 

Jag hoppas att ni gillar inlägget så hörs vi, BAJ!!!!!!!!!!!!!!










PS: Therese Lindgren är ingen bloggare men hon har TouTube iallafall!

Av Elle Knutsson - 25 januari 2015 16:30

Nu ska jag visa mina Monster High!

PS:Efter bilden så blir det några saker om dom!

 

1:Jag har 20 stycken

2:Min första köpte jag själv på Eko Hallen i fjällkinge

3:Min favorit heter Melody och det är en katt

4:I födelsedagspresent så fick jag en man kunde färga håret och vissa kroppsdelar.

Jag hoppas att ni gillade inlägget, om ni gjorde det så klicka direkt på gillaknappen så blir jag jätteglad.

Baj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Elle Knutsson - 25 januari 2015 10:30

Nu ska jag visa alla mina parfymer!

 

En test jag har fått av min syrra den heter Arousing Watermelon!

 

En Body Spray, jag vet inte vad den luktar och jag har blivit av med korken  

 

Hollister parfym, ni ser vad den luktar på paketen!

 

Bubble Gum Som kommer ifrån Star Nature!

  

Till sist min favorit, den luktar/heter Creme Carmel.

Det var alla mina parfymer, Baj♥♥

Av Elle Knutsson - 25 januari 2015 09:45

Idag så har jag en liten planering för inläggen. Men det kanske inte blir som jag har planerat. Jag har en bra nyhet och det är att min kamera har börjat funka igen så nu kan jag ta bilder från verkligheten!

Det var föresten en sak till, jag tror vinnaren utses i morgon för det har bara kommit in en kommentar. Men om ni kommenterar vem ni tror det är så kanske det blir idag!









Baj♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Elle Knutsson - 24 januari 2015 17:15

Idag ska jag göra en Gissa bloggerskan. Det är samma regler som innan. Här kommer bilden!

 

Gissa vem det är!

Baj♥

PS: Vinnaren utses 25 eller 26!

Av Elle Knutsson - 24 januari 2015 15:37

Idag ska jag göra en Gissa bloggerskan. Det är samma regler som innan. Här kommer bilden!

 

Gissa vem det är!

Baj♥

PS: Vinnaren utses 25 eller 26!

Av Elle Knutsson - 22 januari 2015 14:56

Idag ska jag göra Fakta om mig #4. Det ska handla om Msp. Jag har haft min gubbe på msp som heter julle.10 från December 2010. Först var det någon annan tjej som hade henne till level 5 sen hade min syrra den till level 11. Och nu så har jag haft den i 7 levlar. Det var allt för idag. Vi hörs  

Ovido - Quiz & Flashcards