elleslife

Alla inlägg under december 2014

Av Elle Knutsson - 7 december 2014 09:57

Jag ska börja med en sak på min blogg som heter Fakta om mig. Detta är del 1. Innan jag skulle göra detta inlägget kollade jag statistiken på min blogg. Då blev jag jätte glad för att 8 stycken hade kollat på min blogg igår. Jag gjorde liksom denna bloggen igår. Men nu så får vi börja med Fakta om mig   

 

Jag älskar seriöst Monster High. Jag är faktiskt 9 år. Det är liksom så kul att leka med det. Jag har 14 stycken. Några av mina komisar på Kyrkskolan tycker dom är läskiga. Detta var allt för idag så vi ses i nästa inlääg Bye  

Av Elle Knutsson - 6 december 2014 18:00

Om ni tittade på idol igår så borde ni veta vem som vann. Men om ni inte tittade kan jag säga vem det var, det var Lisa Ajax  Jag är så himla, himla glad att hon vann. Hon är så himla bra på att sjunga  

 

Hon är så himla snygg också. Vi ses i nästa inlägg Bye

Av Elle Knutsson - 6 december 2014 17:51

Hej! Detta är mitt första inlägg på denna bloggen. Jag har en till blogg som heter julle10msp.bloggplatsen.se. Denna bloggen kommer handla om lite allt möjligt så titta gärna in igen Bye  

När jag gjorde denna bloggen så kände jag att det är tur att jag har två bloggar så jag kan blogga om två grejer. Om ni undrar vad denna andra bloggen handlar om så handlar den om msp. PS:Jag heter julle.10 på msp.  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards