elleslife

Alla inlägg under mars 2016

Av Elle Knutsson - 6 mars 2016 18:00

Hej!

Igår var det ju Andra Chansen i Mello. Sahara tror jag hon heter mötte Isa Tengblad. Panetoz mötte Molly Pettersson Hammar. Samir och Viktor mötte Dolly Style. Boris Rene mötte dem som sjöng Rik ( kommer inte ihåg var dem heter men dem är två killar iallafall). Sahara ( eller vad hon nu heter), Panetoz, Samir och Viktor och Boris Rene gick till final. Men jag ska ju bara inte skriva om mello idag ska jag också tipsa om youtubers. 

 

Therese Lindgren: Hon är verkligen min absoluta favvo på hela YouTube. Hennes vloggar älskar jag. Hennes sminkvideos älskar jag. Hennes relation till hennes följare är väldigt bra. Jag önskar hon kommer till Guldtuben. Jag tycker verkligen ni ska prenumerera på henne.

 

 

Anja Rosenkjold: Vet ni vem Kammi Husum Rosenskjold är? Detta är faktiskt hennes mamma. På hennes kanal bakar hon SJUKT MYCKET. Varje gång hon bakar något vill jag göra det. 

 

Det var tyvärr allt för detta inlägget!

 

 


Hejdå!!!!!


Av Elle Knutsson - 5 mars 2016 11:45


 

  

  

Hej!

För inte så längesen kom Haribo ut med tre nya påsar godis. Jag gillar Haribos godis väldigt mycke. Nu har det då kommit tre ny sorters påsar av ...............Zourr. Igår köpte mamma en sådan påse till mig. Ovanfäör texten finns dem tre sorterna. Jag fick den som heter CHAT. Av mig får den 5/5. Hoppas vi ses i nästa inlägg!

 

 

 

 

 

 

Hejdå!!!!!!!!!!!

Av Elle Knutsson - 3 mars 2016 18:00

Hej!

Vad har ni gjort idag? Jag har varit hos en kompis efter skolan. Men som ni ser i titeln så har jag ändrat mig om något. Det är om dagarna och tiderna inläggen kommer upp. Jag tänkte lägga ut ett inlägg varje dag. Tiderna: Måndag 16:00, tisdag 18:00, onsdag 16:00, torsdag 18:00, fredag 16:00, lördag 18:00, söndag 18:00. Hoppas dema tider passar bra. Det kan vara någon dag jag missar att lägga ut ett inlägg. Men jag har inte mer att säga idag. Vi ses imorgon igen!

 

 

 

 

Hejdå!!!!!!

Av Elle Knutsson - 2 mars 2016 16:00

Hej!

Mår ni bra. Det gör jag. Det finns ett ord som kallas mobbning. När man pratar om det finns det massor av frågor. Men vad är mobbnig. Är det att säger dumma saker eller att man slår på en person? Folk slnger ibland bara ut ordet mobbnig utan att veta vad det betyder! Mobbning är när man blir slagen, folk säger dumma saker till en, folk skrattar när man går förbi, dem tar saker från en och allt detta gör dem mot en konstant. Varje dag. Det är måste få ett stopp. Till er som mobbar: Hur tänker ni? Varför gör ni som ni gör? Hur hade det kännts ifall det hände dig? Om just du mobbar svara på alla dema frågor i en kommentar. Och om ni mobbar, SLUTA säger jag bara. Det finns folk som tar livet av sig för demblir mobbade. Dem som blr mobbade har kasnke det svårt hemma. Dem har kanske inte tillräkligt med mat. Tänk å detta innan du säger nåt dumt.

 

 

 

 

 

Hejdå!!!!!!

 

 

Av Elle Knutsson - 1 mars 2016 19:30

  


Hej! Det var längesdean. Idag är det ju första mars. Har inte 2016 gått rätt snabbt? Det tycker jag iallafall. Idag har jag en liten fråga till er. Vill ni att jag ska börja blogga igen? Jag hade tyckt det varit roligt. Men då hade jag tänkt att det kommer ett inlägg varje måndag, onsdag och fredag. Hade ni tyckt det varit roligt? Jag tänker iallafal göra inlägg denna veckan så det kommer imorgon occh på fredag dena veckan. Ibland komme det kasnke specialinlägg bara någon dag. Men håll utkik varje måndag, onsdag och fredag. Inläggen kommer komma 16:00 dessa dagar.

 

 

 

 

HEJDÅ!!!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards