elleslife

Alla inlägg under december 2015

Av Elle Knutsson - 29 december 2015 10:24

Hejsan!
På torsdag är det ju Nyår. Och på Fredag är det första Januari. Fredag till Söndag lägger jag ut vanliga videos. Men på Måndag så kommer det pågå en Vloggvecka som slutar på nästa Söndag. Jag spelade in Måndagsvloggen igår och idag spelar jag in Tisdagsvloggen och så vidare. Men jag har ju paus till den första Januari. På Videofy heter jag @_Diamanten0588.






Hejdå!

Av Elle Knutsson - 25 december 2015 16:34

Hejsan???
Idag har jag en fråga. Vill ni att jag ska börja blogga igen? Jag tycker att det hade blivit roligt. Men då kommer det lite roligare inlägg. För nu är jag äldre och har mer att skriva om. Jag är ju faktiskt tio år. Men bara så ni vet så kommer jag nog börja blogga igen. Men ha det så bra.







Hejdå?

Av Elle Knutsson - 3 december 2015 14:30

Hejsan!

 

 

Idag blir det ett gissnigns-inlägg. Detta inlägget 

 

kommer handla om att jag längtar till två datum.

 

Ni ska gissa i en kommentar vilka datum de är. 

 

båda datumen är emellan 5 - 31 December. I nästa 

 

inlägg kommer jag utse en vinnare. I en kommentar 

 

båda datumen vara med. Ha det så bra tills nästa 

 

gång!

 

 

 

 

Adios!

Ovido - Quiz & Flashcards